divendres, 22 d’octubre del 2010

UN MISSATGE DEL MARINER MISTERIÓS




Hola fiets, és clar que tenc nom, tots en tenim, però a jo me coneixen per en Llengo salada. I a jo m'agrada aquest nom! Us diré un secret de per què me diuen així. Jo quan som per la mar amb el barco i la mar està mogudeta perquè fa temporal, m'agrada pujar a coberta i sentir com els esquitxos et banyen la cara, després me llep els morros i notes el gustet salat que et deixa el mar. Encara que el meu nom és Perico.
El vaixell el vaig veure un poc passat s'Amarador que estava a punt de girar sa Punta Nati, que és allà on hi ha un far,i enfilar la costa nord. Per cert sabieu que cada far a les nits quan fan senyals lluminosos perquè els vaixells que van pel mar no xoquin a les roques, com us deis, cada far fa uns senyals de llums diferents! així a la nit els mariners quan navegam a les fosques sabem on ens trobam.
M'agrada que ens comuniquem i si voleu saber més coses ja ho direu, encara que ha vegades estaré navegant per aquests mons i tardaré en contestar-vos.
Dir-vos que voltros que viviu a una illa heu de tenir cura del mar ja que ens dóna aliment, ens refresca a l'estiu, hi podem navegar per a conèixer nous paissos, hi viuen moltitut d'animals marins i peixos, el mar és fascinant, encara que també hi hagi gent especial com són els pirates, per tot açò hem de mirar de no embrutar-lo i procurar no malgastar la vida que hi ha.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada