dijous, 28 d’octubre del 2010

COM VAM VIURE LA SORPRESA DELS PIRATES


Després de xerrar de la visita sorpresa d'ahir, hem decidit escriure cadascú com es va sentir. Aqui teniu les impressions dels fillets i filletes, tal qual ens ho han escrit, menys alguna aclaració entre parèntesi perquè es pugui entendre millor:

Ulises: A jo no m evafe po.
Borja: A jo prime po i daspues no ma va fepo.
Grace: Jo tenia por.
Josep: A jo mevan semblar simpatics.
Joan: A jo mavanancantar i ma vanagrada.
Maria: A jo me van fe po.
Lluís: A jo no mevafer po.

Íker: A jo mava agreda cuant els (vaig) vaur es piratas.
Emma: A jo mavafer por i esgnevet (ganivet) mev afe po.
Núria: A jo Mavan fer molta por i després ma van ancantar.
Carme: A jo anvafe po pero despres ja no en vafe.
Júlia M.M.: Jo vaxtenipo i jomavagrada cúantmús va cún
ta esllibra.
Júlia M. F.: A jo ma vaxesuste i de spues
ma vexposer molt contenta.
Aina: A jo no movmfero (a jo no em van fer por).
Sergi: A jo trebar pirates i mpa.
Marc: A jo ma va ancantar.
Marta: Jo vax teni por pero despres es ginavat mefaie mes por.
Toni: A jo mevanegreda molt cuant vanes pica (explica
r) se istorie.
Luca:Jo No vax teni por i tambe meva grada.
Judith: A jo prime tania un po
c de por pro des pues ja no an tania de por ajo maba ayra da es piratas.
Paula: A jo movaesosta i manvaxa na corrents ( jo me vaig asustar i
me'n vaig anar corrents).
Alba: A jo me va encanta. A jo me va fer molte por perce me pansava ce eren pillus i me va fe molte grasie pero van centa (encantar).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada