DEURES

Divendres, 15 de juny de 2012

Aquest cap de setmana no hi ha deures. Gaudiu del cap de setmana!

Divendres, 8 de juny de 2012

Aquesta setmana hem de fer una feina sobre les hores. Convé recordar als alumnes que la pua de les hores la facin de color vermell i la pua dels minuts de color blau (així ho hem fet a classe).
Bon cap de setmana!



Divendres, 1 de juny de 2012

Com deveu saber, aquestes darreres setmanes hem estat treballant l'elaboració d'un conte. Aquests dies l'hem passat a net i hem fet la portada. La feina que ens queda pendent és preparar-nos-el, ja que la propera setmana l'hem de contar a altres fillets i filletes. És a dir, l'han de saber llegir molt bé i millor si mentre llegeixen van mirant a les persones a qui l'expliquen.
Bon cap de setmana!


Divendres, 25 de maig de 2012
  
Aquesta setmana hem estat treballant geometria. Especialment hem observat figures geomètriques amb volum. Per això, ells han de saber el nom de les figures. A més, els hem fet veure si les cares eren de superfície plana o corba, si tenien vèrtexs i arestes.

A medi hem estat treballant les màquines i l'energia que empren per poder funcionar. A casa, en forma de joc podeu anar parlant del tema.

Bon cap de setmana!





Divendres, 18 de maig de 2012

 La feina d'aquesta setmana són multiplicacions de les taules de l'1, del 2, del 3, del 4 i del 5. Com ja hem dit moltes setmanes, és molt important que dominin les taules i que les recordin bé.
Bon cap de setmana!


Divendres, 11 de maig de 2012
Aquest cap de setmana ens toca construir la taula del 5, a més d'estudiar-la. 

Recordau que les taules anteriors (del 2, 3 i 4) continuament s'han d'anar repassant perquè sinó se'ns pot oblidar.

La segona part de la feina és recordar els resultats de les diferents multiplicacions.

Bon cap de setmana!



Divendres, 4 de maig de 2012

 Aquesta setmana hi ha dos problemes (els enunciats estan relacionats i per fer el segon, és necessari tenir en compte el primer).

També hi ha una sèrie en la que s'ha de sumar 10.

A la part de darrera han de descobrir el preu de diferents objectes, segons ens digui la fitxa.

Ja per acabar, s'han de fer sis multiplicacions. Recordau que és important que es sapin bé les taules de multiplicar.


Bon cap de setmana!

Divendres, 27 d'abril de 2012

Els deures d'aquesta setmana són de repàs de tot el que anem treballant al llarg del curs: sèries, llegir nombres i escriure'l, sumes i restes. 

L'única novetat són les multiplicacions de dues xifres multiplicades per 4. Per això, és important que sapin ben bé la taula del 4 si encara no la saben bé.

Què passeu un bon cap de setmana!


Divendres, 20 d'abril de 2012
 Ja hi tornam a ser!
Després de dedicar molt de temps a tenir clar les taules del 2 i del 3, ara hem de tornar a passar endavant. Per aquest motiu, els vostres fills i filles han de construir la taula del 4 i també se l'hauran d'estudiar.
Després, hi ha un seguit de multiplicacions que s'han de resoldre. Hem d'avisar que hi ha multiplicacions de la taula del 2, del 3 i del 4. 

Per acabar, hi ha 5 sèries en les que s'ha de veure si van per endavant, per endarrera i en quina quantitat. A veure si ho poden descobrir sols.



Bon cap de setmana! 

Dimecres, 4 d'abril de 2012 


Els deures de les vacances de Pasqua són un repàs del treballat durant el segon trimestre.

Hi ha uns quants d'exercicis per treballar de nou la identificació de la lateralitat (dreta-esquerra), aspecte que també s'ha treballat a Educació Física.

També hi ha un exercici per identificar els cossos geomètrics que siguin iguals en dues figures i que les pinti del mateix color que en la figura de mostra.








A la pàgina 128  hi ha un recull de sumes i restes. A les restes s'han de tenir en compte que estan modificades, ja que sinó serien restes duent. A classe hem modificat els nombres, però us posem les restes exactes que s'han de fer:

781-80
580-273
599-126
490-80
896-92

Després hi ha un exercici de descomposició de nombres. S'ha de mirar bé la taula que es mostra i al primer requadre escriure el nombre , al 2n fer la descomposició i en el 3r el nombre ben escrit amb els guions de forma correcte.


 A la pàgina 129 s'haurà de completar la suma successiva d'un mateix nombre segons la imatge dels daus mostrats i després convertir-ho en forma de multiplicació.

Tot seguit s'hauran de col·locar un seguit de nombres a la recta numèrica. Si no entenen com es col·loquen els nombres a la recta numèrica, els heu de dir que els ordenin de més petit a més gran.

L'exercici 5 és ordenar els nombres que apareixen des del nombre 918 al 998.

Ja per acabar en la pàgina 130 hi ha un joc de dianes i s'han de contestar les preguntes que es fan.

També s'ha donat una feina de comprensió lectora.

Una darrera feina que hem demanat és que es faci és una recerca de 6 fotos dels fillets i filletes compreses entre l'any 2004 (si algún fillet/a és del 2003, ja en pot dur des d'aquest any) i 2012. És important que totes les fotos duguin darrera el nom i la data , així com el fet rellevant que es vol destacar. Una foto que tothom hauria de dur, ja que serà el seu inici de la seva història personal.


Ara ja sí, ens acomiadem de vosaltres fins dia 16 d'abril. Què tingueu unes bones vacances!




Divendres, 23 de març de 2012
 Aquesta setmana hem treballat la multiplicació de 2 xifres. A casa arribarà una fitxa amb dues planes de multiplicacions. La primera cara la van fer a classe i la vam corregir, si encara queda alguna multiplicació per corregir, l'hauríeu de corregir.
La segona cara és el mateix, però s'ha de practica a casa. 
Per treballar les multiplicacions d'aquesta manera, és molt important que se sapiguen bé les taules de multiplicar, perquè si no les dominen tenen errades en el càlcul.

Bon cap de setmana!


Divendres, 16 de març de 2012
 Aquesta setmana de nou hem estat treballant el tema dels euros i per això els deures seran per reforçar-ho.


Primer de tot, però, apareixen diferents sumes de tres sumands.

Després, apareixen objectes amb un preu donat. El que han de fer és dir quantes monedes necessites de cada tipus. Per comprovar que ho han fet bé, han de fer la suma del valor de les monedes.


La part de darrera del full es tracta d'encerclar la quantitat de doblers que es necessita per pagar diferents objectes. Nosaltres els diem que els doblers que apareixen els tenim a la cartera, però que no fan falta tots els diners i han d'escollir els bitllets i monedes necessaris i prou.


Recordar que sempre hem d'anar repassant les taules del 2 i del 3, ja que el que ja hem après no ho hem d'oblidar.





Bon cap de setmana!








Dimecres, 29 de febrer de 2012
 La primera part dels deures d'aquesta setmana va d'euros. A classe ja els hem explicat que 1 € és igual a 100 cèntims. Així que en aquesta activitat se'ls proposarà un preu d'un objecte i ells i elles hauran de dir quants de cèntims falta per arribar a un euro.
Per ajudar-los a comptar, la feina dóna pistes i per exemple en el 1r cas diu que costa 82 cèntims i primer han de calcular de 82 per arribar a 90; i després, de 90 per arribar a 100. En fer això, després simplement han de sumar els resultats que han posat a dalt i ja ho tenen resolt.


En els quadredets grocs han de descobrir la meitats de diferents nombres. Aquí a classe els explicam que la meitat és repartir el mateix nombre de coses, per exemple, a dos fillets/es. O també que cerquin un nombre que sumat per ell mateix sumi el nombre donat.
La part de darrera del full, han de sumar la suma repetida de tres nombres igual i omplir la taula del 3.

Recordar que a partir d'ara, les taules del 2 i del 3, s'ha d'anar repassant continuament, ja que cada setmana es van demanant.

 Què passeu un bon pont!








 


Dijous, 23 de febrer de 2012


Una part dels deures d'aquest cap de setmana, ja l'hem feta a la classe: la de la construcció de la TAULA DEL 3. Aquesta setmana S'HA D'ESTUDIAR. 
L'altra feina que s'ha de fer és calcular multiplicacions de la taula del 2 i del 3.
Ànims! Bon cap de setmana!

Divendres, 17 de febrer de 2012
Els deures d'aquest cap de setmana consisteixen en dues parts:
- 1r: retallar el full on hi ha les imatges dels animals (s'ha de retallar la columna d'animals) i aferrar-les segons es tractin d'animals mamífers, aus, rèptils, peixos o amfibis.
- 2n: S'ha d'estudiar una mica les característiques dels diferents tipus d'animals per saber omplir un mapa conceptual després a classe. El que han de tenir més clar és: de què tenen el cos cobert (pèl, plomes, escates, pell nua), com respiren (pulmons, brànquies...), on viuen (a terra, a l'aigua...), com es desplacen ( a 4 potes, amb aletes per nedar, amb ales per volar...) i com neixen (si són vivípars o ovípars).
    Aquesta setmana, els deures es poden retornar el dimarts.
Aquí us deixem els fulls que s'han de repassar (estan sense imatges).
Característiques animals vertebrats_2

Què tingueu un bon cap de setmana de carnaval! Què xaleu molt!

Divendres, 10 de febrer de 2012

Aquesta setmana hem de tornar a repassar que la multiplicació és la suma repetida d'un mateix nombre. Per això, a la primera part apareixen la suma repetida d'un mateix nombre i els fillets i filletes ho han de transformar en forma de multiplicació. Hem de recordar que el primer nombre els diu quantes vegades es repeteix el nombre. 
Així i tot, també han de saber que la multiplicació cumpleix la propietat commutativa (encara que ells aquest nom, no el dominen), però els hem explicat que és igual el nombre si va davant o darrere.


En la segona part de la fitxeta, han de mirar els nombres que apareixen i a la part central, posar-hi si per obtenir aquell resultat han de sumar (+), restar (-) o multiplicar (x).

Per acabar hi ha una petita sèrie i han de descobrir si va per endavant, per endarrera i quina quantitat.

Per cert, hem de seguir estudiant la taula del 2 per dominar-la bé, ja que prest introduïrem la taula del 3.

Bon cap de setmana!

Divendres, 27 de gener de 2012
Aquest cap de setmana els deures seran d'estudiar una mica.

1r: Hem d'estudiar la taula del 2. L'hem de saber dir seguida, però també saltejada. La part de la cançó no és per estudiar, sols és per si volen sentir la cançó pel bloc, que sapin la lletra.


2n: Hem d'estudiar la informació sobre els animals. Han de saber explicar que vol dir animals vertebrat, invertebrat, aquàtic, terrestre, aeri, vivípar, ovípar, carnívor, herbívor i omnívor. Així com també haurien de saber dir exemples de cada tipus d'animal (a classe ho hem treballat, però estaria bé recordar-ho una mica).


Bon cap de setmana!


Divendres, 20 de gener de 2012
 La feina d'aquest cap de setmana és de numeració.
La primer part es tracta de saber posar uns nombres concrets en la recta numèrica. És important que es fixin que els nombres van de més petit a més gros, i que no poden col·locar un nombre més gran abans que un de més gran.


L'exercici nombre 13 NO S'HA DE FER, ja que són restes duent i no s'han treballat.

La segona part que és de mesura, els hem de fer fixar als fillets i filletes que 1 euro és el mateix que 100 cèntims.

Per al proper dimecres dia 25 necessitem que cerqueu diferents imatges d'animals. Tant és l'animal que sigui, però convé que sapin almenys quin nom té aquell animal.

Bon cap de setmana!


Divendres, 13 de gener de 2012

Aquesta setmana hem començat a treballar el tema de la multiplicació. Encara no hem demanat que s'estudiïn cap taula de multiplicar, ja que ara el que ens interessa és que entenguin la multiplicació (quan i per a què s'empra).
L'explicació que els hem fet és que la multiplicació és la suma repetida d'un mateix nombre. Per aquest motiu, en els deures d'aquesta setmana volem que segueixin 3 passos:
- 1r: fer la suma repetida del mateix nombre d'objectes/coses que volem comptar
- 2n: que diguin el nombre de vegades que repeteixen un nombre (per ex. 3 vegades 2, que vol dir que hem sumat 3 vegades 2; 2+2+2=6).
- 3r: escrivim la multiplicació (3 x 2 = 6).

Bon cap de setmana!


Divendres, 16 de desembre de 2011

Els deures d'aquesta setmana són problemes. En aquest cas trobareu l'enunciat del problema, sense les dades i l'operació necessària per resoldre'l. La feina que s'haurà de fer, serà col·locar les dades en el lloc de l'enunciat corresponent. En aquest cas, s'haurà de pensar que tengui sentit el que posen.

Per acabar apareix una sèrie de sumar per endavant 10.

El rectangle groc de la part inferior és de càlcul mental (en els casos en què resulti molt difícil fer-ho mentalment, es pot fer-ho escrivint aquestes restes). Els resultats s'han d'anar escrivint en els requadres d'esquerra a dreta.

 Bon cap de setmana!
 


Divendres, 9 de desembre de 2011

Aquest cap de setmana els deures van de numeració i de sèries. 
En les sèries, els fillets i filletes, hauran d'intentar esbrinar primer si la sèrie va per endavant o per endarrera i de què va (+2, +3, -3, -5...). Atenció que una sèrie té un poc de trampa, a veure si la descobriu!


En la segona part hi ha rectes numèriques curtes i han de descobrir quin nombre va enmig de dos nombres donats o el nombre anterior o posterior d'un nombre.

Sort!



Divendres, 2 de desembre de 2011
 Els deures d'aquest cap de setmana van de numeració i càlcul o operacions.
La part de NUMERACIÓ són els exercicis que ja hem anat fent molt al llarg d'aquest trimestre. Es tracta de mirar la representació gràfica i identificar quantes centenes, desenes i unitats té. Després l'han de descomposar en forma de suma i escriure correctament el nombre.


En la part d'OPERACIONS apareixen sumes i restes de centenes. Quan vegin per exemple:
200 + 100 , el que deim als fillets/es que el que poden fer és tapar els zeros i sumar les centenes; quan ja saben que dóna, ho escriguin i hi afegeixin els zeros que havíem tapat.

També en aquesta pàgina apareix una sèrie de nombres del 380 al 400.


Divendres, 25 de novembre de 2011

Aquest cap de setmana la feina que s'ha de fer és una petita enquesta i recerca d'informació dels esports i/o activitats físiques que faci la família. El motiu és perquè arrel de la piràmide dels aliments, vam veure que era important fer una mica d'exercici físic.
El que s'ha de fer és dir:
- Si fan o no fan exercici físic cada un dels membres de la família.
- Si en fan, dir quin exercici fan.
- I a més, quants de dies a la setmana hi dediquen per practicar-ho.


Després, a classe ja classificarem la informació que traguem i ho traslladarem en gràfiques de barres.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!





Divendres, 18 de novembre de 2011

Aquest cap de setmana tornam treballar la descomposició de nombres. A l'hora de fer aquesta feina, és important fixar-vos que si us demana quantes centenes, desenes i unitats, compteu els "paquets" o grups hi ha. Després, ja quan ho haguem de posar en forma de suma, ja posarem el nombre que representen.

Quan hagin d'escriure el nombre en lletres, recordau on van els guions. Per exemple:
131: cent trenta-un
231: dos-cents trenta-un
Es a dir, entre la centena i la desena no hi va guió, però sí entre unitat i centena (per exemple: dos-cents, tres-cents, quatre-cents, cinc-cents, etc) i entre desena i unitats (vint-i-un, trenta-quatre, quaranta-dos, etc).

Per acabar, hem de seguir els nombres en ordre per trobar el dibuix amagat. I també trobarem un exercici de sèries, en aquest cas de nombres a partir del 200.

Una altra cosa que hauran de fer és cercar una definició que ells/es puguin entendre i explicar sobre la floridura.

Bon cap de setmana!


Divendres, 11 de novembre de 2011

Aquest cap de setmana, la feina serà de càlcul, bàsicament. Trobareu sumes duent i restes.

En un exercici s'haurà d'encerclar la desena que estigui més propera a un nombre donat. Si no se'n surten, podeu escriure els nombres entre els quals està situat. Per exemple: 12,  escriure de 10 a 20 i encerclar el nombre 12, llavors veure si està més a prop de 10 o 20. Sinó, també es pot dibuixar una recta numèrica i mirar a quina desena està més pròxima.   
10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

Per acabar la fitxa, s'hauran de fer dues sèries.

Bon cap de setmana!


Divendres, 4 de novembre de 2011
 Aquesta setmana de nou continuam treballant amb la descomposició de nombres més gran de 100. 
Cal recordar que si ens demanen quantes centenes, desenes o unitats hi ha, han de dir el nombre de "paquets que hi ha". Després, quan ho descomposen en forma de suma, ja han de posar el valor que té el nombre de paquets.
A la part de darrera, trobam dos locutors que retransmetren una carrera. Aquests ens indiquen quin dorsal porta cadascú segon la posició ordinal que tenen. És a dir primer (1r), segon (2n), tercer (3r)... Hem de recordar que la posició ordinal s'escriu de forma abreviada indicant el nombre i la darrera lletra de com es digui la posició ordinal.
Per acabar, s'han d'unir els puntets del nombre 100 al 150 per descobrir el dibuix amagat.
Bon cap de setmana!


Divendres, 28 d'octubre de 2011

Aquest cap de setmana llarg hem de repassar tot el que hem anat treballant aquesta setmana a matemàtiques que és la numeració a partir del nombre 100.

Exercici 15: Es tracta de descomposar un nombre a partir d'un àbac. És important que mirin la lletra que hi ha davall cada bolleta ja que si posa c (vol dir que aquella bolleta val 100), la d (vol dir que val una desena, cada bolleta val 10) i la u (unitats). Quan hagin d'escriure la suma de descomposició és important fer-los adonar que la suma ha de donar el resultat que toca. Per exemple:
     Si el nombre és 123, ells ja han de saber que està format per 1centena, 2desenes i 3unitats. Tot seguit han de fer la suma en forma de descomposició d'aquest nombre. Aneu alerta que en aquesta no posin:
     1+ 2+ 3 = 123 ja que això no és real 1, 2 i 3 no sumen 123. Han de pensar que una centena val 100, 2 desenes valen 20 i 3 unitats , 3.    Llavors col·locar-ho correctament: 100 + 20 +3 = 123 .
   Per acabar l'exercici han d'escriure el nom del nombre. Cal recordar que després de cent no hi va guió. Els guions s'escriuen entre desena i unitat, a partir del nombre vint-i-un fins el noranta-nou.
   En aquest cas, el nom del nombre és cent vint-i-tres.

Exercici 16: Aqui ens donen el nom del nombre i l'hem d'esciuren en números i descomposar en centena, desena i unitat, per després desglosar-ho en forma de suma.

Exercici 17: El darrer exercici la representació gràfica representa els nombres de forma diferent però ve a ser el mateix. El quadre gran representa la centena, les barres les desena i els quadres petits la unitat. Aquí també cal fixar-nos en escriure bé el nombre en lletres.

Bon cap de setmana!

Divendres, 21 d'octubre de 2011
 Aquesta setmana continuem fent sumes de 3 xifres. Recordeu que primer han de sumar-ne dos (recordar quan dóna) i després sumar el darrer sumand.
Quan en l'exercici nou, apareix la suma de nou de tres sumands, hem de fer observar als fillets/es si no sabem que suma 20+10+5 per exemple, que primer s'han de fixar en les unitats (el nombre de darrera de cada sumand) i sumar-ho, posant el resultat en la darrera posició. Tot seguit ja han de sumar les desenes.

A la pàgina 24 hi ha una sèrie en la que primer han d'observar si va per endavant o per endarrera. Quan  ja ho sapin que desxifrin si és una sèrie de 2, 3, 4... Millor intentar que ho desxifrin ells/es sols/es.

Per acabar, l'exercici nombre 11, han d'identificar el nombre donat entre quines desenes està i quina és més pròxima. Per fer aquest exercici serà molt útil la recta numèrica que apareix al principi de l'exercici.

Una altra feina que hauran de fer dissabte és anar anotant el menú que facin aquest dia. És a dir, hauran d'escriure:: El berenar (si a mitjan matí fan un altre mos, també poden escriure el berenar de mitjan matí), el dinar, la bereneta i el sopar. En els àpats principals (dinar i sopar) han d'escriure el primer i segon plat si en fan i les postres.
Bon cap de setmana!

Divendres, 14 d'octubre de 2011


La primera part de la fitxa és de numeració:
Exercici nombre 4: Situar a la recta numèrica els nombres. S'ha de fer fixar als fillets i filletes a quina desena està més pròxima, per així situar-lo correctament en la recta numèrica. També han de tenir clar que el mig hi ha 55, 65 i/o 75.
Exercici 5: Ordenar de més petit a gran. Per ajudar-los els podem dir que es mirin primer la desena, si aquesta es repeteix, llavors es mira la unitat.
Exercici 6: Escriure el nombre que correspon a cada pot per aproximació. Se'ls ha de fer veure que ho han de fer per intuïció.
Exercici 7: Sumes de tres  sumands. Han de sumar primer dos sumands, recordar-la al cap per després sumar-hi el tercer.

Una darrera cosa! Recordau a revisar si la fitxa té el nom posat, que si ens trobam que una fitxa no té nom, normalment no solem trobar el propietari i comptam que la feina no està feta. Moltes gràcies!

Això és tot! Bon cap de setmana!

Divendres, 7 d'octubre de 2011
Amb els deures d'aquest cap de setmana continuem repassant els nombres fins el 99, ja que properament ens iniciarem amb nombres més grans i considerem important que tenguin clara la numeració fins aquest nombre.

A la primera plana de la fitxa hi ha unes sèries en les quals ens hem de fixar si hem de sumar o restar i la quantitat, ja que a vegades n'hi haurem d'afegir 5, 2, 3 o a vegades n'hi hem de llevar 10, 4, 2... Per tant, haurem d'estar atents.
A la part de darrera haurem de comparar nombres i identificar el nombre més gran o posar el signe de major, menor o igual.
Per acabar trobem un dibuix amagat que s'anirà descobrint a mesura que enllacem els nombres per ordre.


RECERCA D'INFORMACIÓ PEL PROPER DIJOUS DIA 13 D'OCTUBRE:
Cada alumne/a haurà de cercar informació sobre algun lloc, edifici, plaça... de Ciutadella. Sabreu quin lloc ha de preparar perquè vindrà a la llibreta de comunicacions. Cal cercar informació sobre:
- On està?
- Quan es va construir?
- Per a què es va construir?
- Com és (tamany, mida, forma ...)?
Si alguna pregunta no és possible contestar-la no passa res, però si trobeu tota la informació, perfecte. Aquesta s'ha de dur anotada en un paper i com sempre, han de saber que hi ha apuntat i l'han de saber explicar.

Bon cap de setmana!

Divendres, 30 de setembre de 2011
Aquesta setmana hem estat repassant els nombres fins el 99.
 Primer, trobareu un exercici en què han de respondre unes preguntes sobre unes prendes de roba amb una etiqueta amb el seu preu. És important que siguin ells/es mateixes que llegeixin la pregunta, perquè sovint els fa vessa llegir que han de fer. 
Segon, trobaran 7 nombres que han d'ordenar de més petit a més gros. Com que són nombres més grans de 10, poden fixar-se amb el nombre que ocupa la posició de la desena per saber quin és més gran. En cas de que coincideixi la desena, que mirin els nombres que ocupen la posició d'unitat.
Tercer, han de situar els nombres sobre una recta numèrica. Si és necessari es pot fer petites marques perquè ells /es puguin anar comptant on va cada nombre, perquè a vegades ens passa que per exemple situen el nombre 19 més a prop de 10 que de 20 i si que el nombre està entre 10 i 20, però està més a prop de 20.
Quart, hi haurà 5 sèries que són d'afegir-ne i de llevar-ne. L'ideal seria que mentalment, amb material o amb dits puguin anar resolent cada espai. Si no és possible, podeu escriure un quadre de 0-99 perquè ells/es puguin anar fent els bots necessaris segons sigui la sèrie.
Bon cap de setmana!



 Divendres, 23 de setembre de 2011

Aquest cap de setmana, volem que els fillets i filletes treballin l'escriptura correcta dels nombres fins el 98. Primer de tot, hauran de copiar en un full de cal·ligrafia els nombres. Després, darrera la tercera fulla trobareu que hauran d'escriure el nombre correctament. Si no recorden com s'esciuen els nombres, poden consultar els fulls anteriors. 
No cal fer tots els fulls de cop, més val fer-los a poc a poc i fixar-se bé en com s'escriuen. D'acord? Què passeu bon cap de setmana!





  Dijous, 22 de setembre de 2011

Per dilluns dia 26 de setembre el grup blau ha de cercar informació sobre:
-Què és un poble?
-Quins avantatges té viure al poble?
-Quins inconvenients té viure al poble?


El grup vermell ha de cercar informació sobre: 
-Què és una ciutat?
-Quins avantatges té viure a la ciutat?
-Quins inconvenients té viure a la ciutat?

A més, s'ha d'incloure d'on hem extret la informació.
Nota: Si els avantatges i inconvenients ho deies els mateixos pares i mares, doncs ho anotau, no hi ha problema.
Ah, recordau que ho han d'anotar i també ho han de saber explicar.

20 de setembre de 2011
A la llibreta de comunicacions avui hem anotat que cal estudiar:
- l'abecedari
- els dies de la setmana, els mesos de l'any i les estacions.
També volem que els vostres fills i les vostres filles, siguin capaços de recordar com s'escriuen correctament els dies de la setmana i els mesos de l'any. És a dir, que a part de memoritzar-ho, ho han d'escriure sense faltes.
Gràcies per la vostra col·laboració!